e-COMMERCE

So let's see, what do you need to start making money as soon as possible ?Tak schválně, co potřebujete proto, abyste začali co nejdříve vydělávat ? 

Čím chcete ohromit svět
a své zákazníky? 

Sem s tím, pomůžeme vám!
My to vidíme tak, že obchodování po internetu, nabízení služeb na webu má svou, trochu zvláštní logiku. Mnohem více než kde jinde se musíte umět obout do bot svých zákazníků. A potom, jakmile už máte pocit, že je vám naprosto jasné jak zákazníci uvažují, to musíte otestovat. A pravděpodobně zjistíte, že je to ještě maličko nebo úplně jinak.

Optimalizace

Velká část toho, jak se vám daří  je někde mezi znalostmi a testováním toho, zda jdete správným směrem
Tak schválně : Napadlo by vás, že když dáte zákazníkům možnost dokoupit související zboží i v košíku přijdete pravděpodobně o cca 10% obchodů?
Anebo: z 25 % si lidé spíše nakoupí, když mají možnost si přečíst jakékoli recenze (i když je mezi nimi pár těch negativních), než když nemají vůbec žádné?

Cesta zákazníka (Customer journey)

Cestou zákazníka označujeme celkovou zkušenost, kterou s vámi má váš zákazník. Vytvořme společně intuitivní zákaznickou cestu, která vám sníží náklady, zvýší příjmy a začně rozvíjet zákaznickou věrnost.

Zrychlení. Automatizace. Konverze.

Tuhle část úprav asi není třeba příliš rozepisovat. Faktem ale zůstává, že jsou nutné a umí dát zabrat.

Rozšíření funkcionalit (SHOPIFY)

Až spolu probereme váš projekt, pomůžeme vám vysnít si všechny způsoby jak ho vylepšit. A pak společně najdeme ta vylepšení, která přinesou nejvíc užitku za rozumné peníze zákazníkům i vám. Těmi začneme.  Těšíte se? 

S čím pomůžeme:  

/ Optimalizace

/ Cesta zákazníka

/ Zrychlení

/Automatizace

/ Konverze

/ Rozšíření funkcionalit

E-commerce není žádné odvětví,
e-commerce je taktika.

- Tobias Lütke, CEO a zakladatel Shopify

Máme spolu co probrat? Dejte vědět!

info@aethero.cz      +420 776 067 663