DESIGN
Co to zákazníkům přinese? Jak to má vypadat a co to má umět?
Design je nástrojem na řešení komplexních problémů. Je vcelku jedno kterou oblast si vyberete, to jak dobře věci vypadají a hlavně jak fungují z pohledu zákazníka, to bude rozdíl mezi vaším úspěchem či ztrátou.
Designových disciplín je dnes už docela dost, takže bude dobré se potkat a vybrat co pomůže k úspěchu právě vám.
A začneme tou oblastí z vašeho DX, která bude mít v dané chvíli největší přínos.
/ DX
/ Brand, Identity
/ UX, UI
/ Video
/ Motion Graphic
/ Hi-end Product Photo Retouching
/ Web design
Digital Experience - DX
Je celkový pocit, který uživatelé mají při interakci s digitálním obsahem jako jsou webové stránky, mobilní aplikace, sociální sítě, e-shopy, včetně toho, jak snadné pro ně je najít to, co hledají, jak rychle se stránky načítají, jak intuitivní je ovládání a jak jsou informace prezentovány. DX zahrnuje i vztah mezi uživatelem a značkou, která technologie poskytuje. Digitální zážitek má dnes přímý vliv na to, jak uživatelé vnímají tuto značku.
Brand a vizuální identita
Pokud jste na úplném začátku, hodně pomáhá mít správně základy, jako jsou barvy, styl atd. A pokud jste ostřílení borci, musí vám být jasné, že na brandu a identitě je stále nějaká práce.
Motion graphic
& video
Z pohledu široké veřejnosti je pohyblivá grafika vcelku nová disciplína. Znáte Rive app? Tak koukněte co všechno je možné a jak vaší prezentaci „opepříme”
Jakmile zjistíte, že potřebujete dostat obří balík informací na jedno místo a to včetně emocí, ve stylu svého brandu a pokud možno v krátkém čase, je čas přemýšlet o videu.
UX & UI, Uživatelský zážitek
UX (zkratka z anglického termínu "User Experience") se týká celkového zážitku vašich zákazníků s produktem, službou nebo systémem. Zahrnuje všechny interakce a zkušenosti, které uživatel během používání produktu nebo služby zažívá, od prvního kontaktu s produktem skrze jeho používání až nakonec po ukončení této interakce.
Důležitou součástí UX designu je testování produktu s reálnými lidmi. Zpětná vazba, pak pomáhá vylepšit a optimalizovat daný projekt.
Hi-end produktové fotoretušování
Víte jak vám zůstane v hlavě těch pár obrázků věci, kterou si chcete koupit? Tak to také umíme ;o)
„Před” a „Po” si můžete prohlédnout přetažením kurzoru na obrázku.
Web design
9 vteřin je zhruba doba, kterou máte na to, aby jste zaujali kohokoliv kdo přijde na vaši stránku.
Pak hraje roli úplně všechno. Primárně to, jak máte srovnaný brand a co jím chcete říci. Vytvořit skvělý web je trochu jiná disciplína než e-shop. I když se využívá podobných stavebních kostek, mnohem více využijete příběh, dobré fotky anebo překvapivé nápady. Tak směle do toho. Co společně vytvoříme?