MARKETING
Nápad ➞ ztvárnění
➞ dostat to ven mezi lidi. Co vy na to?
Pojďme spolu váš nápad/firmu/produkt posunout. Pokud srozumitelně vysvětlíme ty správné benefity, díky nimž získá jasnou hodnotu - vaši zákazníci ji budou ochotni zaplatit. Tak poznáme, že jsme na správné cestě.
Vidíme to okolo sebe denně - dobré nápady výborné provedení, ale čím to je, že někteří prorazí a druzí ne? Anebo, že se o nich prostě neví? Svět marketingu se dramaticky posunul a důkaz vašich schopností o vás dávají:
- reference a případovky všeho druhu (bez nich se často ani neocitnete ve výběru zvažovaných)
- vizuální ztvárnění vašich služeb (kdekoliv) - tedy brand a to jak ho dokážete prezentovat
- vaše působení na sítích všeho druhu
- chytré emailové kampaně, ke kterým ale nejdřív musíte mít maily zákazníků atd.
- PPC reklamy (protože vaše konkurence je má)
a můžeme pokračovat ...
Tenhle mix je pro každou firmu specifický:
/ Brand DX
/ Výkonostní kampaně PPC
/ Expanze do zahraničí
/ Obsah
/ FB, Instagram, LinkedIn
/ Email marketing
/ trategie
/ Analytika
/ SEO
Expanze na zahraniční trhy
Tohle téma zmíníme zvlášt, protože se o něm v českých zemích tolik nemluví.
Víte jak na to? Jeden ze způsobu jak expandovat levně je použít pro eshop platformu SHOPIFY. Kroky, které pak musí následovat, popsal Michal v článku na náš blog.