Expanze do zahraničí
Expanze vyžaduje jasně definovaný komunikační plán!
Pokud plánujete se svým byznysem vstoupit na zahraniční trh, neobejdete se bez správně nastavené marketingové strategie, která dokáže využít potenciál mezinárodního e-commerce na maximum.
Zahraniční trhy jsou dost specifické ale jedno pravidlo platí pro všude: Expanze vyžaduje jasně definovaný komunikační plán! My ho od samého začátku orientujeme na výkonnostní kampaně, jelikož většina klientů nechce ze začátku investovat statisíce Kč měsíčně do reklamy na sociálních sítích s nejasným výsledkem.
Dobrou zprávou je, že vyzkoušet sílu mezinárodních kampaní na Facebooku i Instagramu lze i s nižším rozpočtem v řádu tisíců až desetitisíců.
Nastartování zahraničního marketingu přes facebook a instagram použila společnost zabývající se investicí do zemědělské půdy.
Při investici 25 400 Kč jsme oslovili 1 260 000 unikátních lidí, přičemž proklikl nás stál průměrně 4,40 Kč a 1 000 zobrazení pouhých 10,40 Kč. Na web jsme klientovi přivedli 5 700 lidí a máme potvrzený masivní nárůst vyplněných registrací na portálu.
Druhým klientem, který se potýkal s problémy s expanzí na zahraniční trh, je rozsáhlý e-shop s českou tradicí již od roku 2005. V České republice jim marketing funguje efektivně a generuje očekávané výsledky, v zahraničí tomu však tak nebylo. Jelikož tento e-shop chtěl primárně expandovat na USA a UK trh, kde je obrovská konkurence, bylo zásadním se odlišit a komunikovat jasné konkurenční výhody. I proto se nám povedlo již v druhém měsíci z investovaných 18 000 Kč vygenerovat tržby ve výši 136 000 Kč s ROAS 752 % a PNO pouhých 13 %. Kampaně navíc přinesly desítky asistovaných konverzí a potvrdily tak naprostou nepostradatelnost Facebooku a Instagramu v marketingovém mixu firmy
Pokud expanzi plánujete a hodila by se vám skvělá kampaň do začátků, tak nám dejte vědět: