PŘÍPADOVÁ STUDIE:

Jak jsme stavěli GROOMO.cz

Dominika Elliot, zkušená groomerka a majitelka úspěšného psího salonu, chtěla rozšířit své služby o e-shop. Společně jsme začali hledat způsob, jak celý projekt uchopit a také jak má značka působit.

GROOMO brand

Brand a e-shop vytvořený
z lásky ke psům.

Brand i název nám dal zabrat. Museli jsme se rozhodnout mezi nápady jako třeba „psikrasa.cz”, které sice hezky popisovaly o co se jedná, ale nedávaly moc šancí na ztvárnění loga a tím, že vymyslíme něco s anglickým světovým základem slova GROOMING i když to není běžné slovo a domény jsou dávno pryč.

Vybrat AI barevného psa jako avatara byl podobně kontroverzní krok, ale ve světě mnoha krásných fotografí psů jsme chtěli něco, co bude stranou všehoběžného a rovnou řekne, že tohle není jen obyčejný hoby „šopík” z předměstí.

Postupně se ustálily barvy a přidalu jsme geometrické tvary, aby bylo na čem stavět třeba sociální sítě, vizitky a kartičky, no a celá show se rozjela

E-shop i pro profi páníčky

GROOMO.cz nikdy nemělo být jen klasickým obchodem. Dominika si přála, aby se z něj stal průvodce a rádce na kterého se mohou obracet i ti nejzkušenější chovatelé.

Proto jsme kromě produktů vytvořili i blog, kde píší odborníci a kde se řeší témata, která majitelé psů skutečně potřebují. Inspirací tomu byla jednak praxe ze salonu, jednak podrobná analýza klíčových slov. Články tak odpovídají na konkrétní otázky: „Co dělat, když se pes drbe?” „Jak na alopecii?” „Jak připravit psa na výstavu?” „Jak cestovat se psem?”

GROOMO Institut

Součástí celého plánu je také sekce kurzů, která nabízí školení pro profesionální groomer, ale školí se zde i majitelé psů a koček.

„Díky podstránce věnované GROOMO institutu, se mi kurzy okamžitě rozběhly tak, že jsem nevěděla, kam dřív skočit

Dominika Elliot

Shopify a k tomu něco navíc

V šabloně jsme udělali dost úprav designu i funkcionality - měnili jsme menu, přidali pokročilé filtrování produktů, štítky, to vše tak, aby nastavování zvládl tým e-shopu samostatně. Výzvou bylo množství značek i podskupin produktů
Největší inovací však je filtrace podle plemene psa. Jde pravděpodobně o unikát. Stačí vybrat plemeno které vlastníte a e-shop vám doporučí šampony, kartáče nebo pamlsky, které jsou pro konkrétního psa ideální.

„Chtěla jsem, aby každý páníček snadno našel to, co potřebuje právě jeho pejsek. Díky filtrování podle plemen je to teď možné,“

Dominika Elliot

Najdi
své plemeno

Najdi
své plemeno

Obsah, který pomáhá i prodává

Nový web nestojí pouze na produktech. GROOMO se od začátku profiluje jako značka, která sdílí zkušenosti a nabízí pomoc. Ať už formou článků, rad od odborníků nebo online kurzů.

Cena versus výkon - $$$

Na projektu byl od začátku kladen silný důraz na rozumný rozpočet. Shopify v kombinaci s úpravami na míru umožnilo postavit e-shop, který působí téměř jako custom řešení, ale přitom mělo pořád výborný poměr cena/výkon.

Výsledky

E-shop GROOMO byl spuštěn v listopadu 2024. Už během prvních týdnů přinesl spoustu registrací a pozitivní zpětnou vazbu od zákazníků i profesionálů.

Největším přínosem se stala filtrace podle plemene, která majitelům usnadňuje nákup a zároveň dělá z GROOMO e-shop, jaký na českém trhu nemá obdoby.

A závěr?

Na začátku byl nápad, který získal jasný tvar po několika schůzkách. Během čtyř měsíců se z něj pak, díky spolupráci týmu Aethera, stal moderní Shopify e-shop s jasnou identitou, unikátními funkcemi a obsahem, který pomáhá páníčkům i profesionálům.

GROOMO dnes není jen obchodem. Je to značka, která propojuje produkty, vzdělávání a zkušenosti – a díky tomu má mezi psími e-shopy výjimečné místo.

Galerie náhledů